Kinderopvang Steenwijkerwold

Bent u op zoek naar een kinderopvang in Steenwijkerwold? Welkom bij Kinderopvang en BSO Don Bosco! Wij bieden kinderopvang, basisonderwijs en BSO onder één dak voor kinderen van 0 tot 13 jaar. Wilt u meer informatie over de openingstijden, tarieven en meer? Dat leest u hier.

Kinderopvang en BSO Steenwijkerwold

Bij onze kinderopvanglocatie in Steenwijkerwold vinden we veiligheid en vertrouwen de basis van alles. In een veilige, vertrouwde omgeving kan uw kind zichzelf zijn, plezier maken en zich ontwikkelen. Daar horen wel regels en opvoedkundige afspraken bij. Samen met ouders geven we de kinderen zoveel mogelijk ruimte om hun talenten te ontdekken. We vinden het belangrijk dat kinderen op hun eigen tempo stappen kunnen zetten.

Over Kinderopvang Steenwijkerwold

Ons team bestaat uit ervaren, bevlogen en gekwalificeerde pedagogisch medewerkers. De pedagogisch medewerkers volgen de persoonlijke ontwikkelingen van de kinderen en sluiten daarop aan, soms door een extra zetje te geven of juist een stapje terug te doen. Naast de dagelijkse overdracht zijn er geplande momenten om de ontwikkeling van het kind te delen met de ouders. Zo willen we steeds in verbinding blijven met de thuissituatie.

Kennismaken?

Belangstelling om uw kind(eren) in te schrijven bij een kinderopvang in Steenwijkerwold? Neem gerust contact met ons op voor een kennismaking. Ervaar met eigen ogen hoe er gespeeld wordt op onze kinderopvang locatie in Steenwijkerwold.

Onderdeel van Stichting Kinderopvang Catent

Kinderopvang Don Bosco is onderdeel van Stichting Kinderopvang Catent. Kinderopvang Catent biedt en organiseert opvang voor kinderen voor (VSO) en na school (BSO). De opvang is verbonden aan de scholen van Catent die zijn gevestigd in hetzelfde gebouw als de school.

Aanmelden?

U kunt uw zoon of dochter aanmelden voor het kinderdagverblijf, VSO of BSO via de site van Kinderopvang Catent of door hier te klikken.